31st Annual State of Logistics: Resilience Messa à prova.

Sicondu u 31st Annual Council of Supply Chain Management Professionals (CSCMP) Rapportu di u Statu di a Logistica, i logistici anu ricevutu un altu puntu è soprattuttu elogi per e so risposte à u traumu ecunomicu causatu da a pandemia COVID-19 in u mondu. Tuttavia, avà avà da esse da intensificà u so ghjocu per aghjustà à e realità cambianti in terra, mare è in aria.

Sicondu u rapportu, i logistici è altri esperti di trasportu sò stati "inizialmente traumatizati", ma à a fine "dimustrati resistenti" in quantu si adattavanu à a pandemia di COVID-19 è à u sconvolgimentu ecunomicu chì seguitanu.

U rapportu annuale, publicatu u 22 di ghjugnu è autore di Kearney in cullaburazione cù CSCMP è Penske Logistics, predice chì "l'ecunumia scossa di i Stati Uniti si riducerà quist'annu, ma l'adattazione hè digià in corso mentre i prufessiunali di logistica si adattanu à e novi realità di a pianificazione di u trasportu. è l'esecuzione".

Malgradu u scossa ecunomica improvvisa chì hà iniziatu in marzu è hà cuntinuatu à traversu u secondu trimestre, u rapportu dice chì l'economia di i Stati Uniti si rimbalza un pocu forte è u cumerciu elettronicu "cuntinueghja à boom" - un benefiziu enormu per i grandi giganti di pacchi è alcuni camioni agile. cumpagnie.

È un pocu sorprendente, hà cunclusu u rapportu, e cumpagnie di camioni sò spessu propensi à scontri profondi durante ogni recessione ecunomica, anu appiccicatu à a so nova disciplina di prezzi mentre evitendu largamente e guerre di tassi di u passatu. "Alcuni trasportatori anu mantinutu i profitti malgradu u voluminu in calata in 2019, suggerendu un impegnu à a disciplina di i prezzi chì li pò aiutà à sopravvive à e più grandi gocce di 2020", dice u rapportu.

Ci hè ancu una nova disigualità in l'ecunumia, cumpresa a logistica. "Alcuni trasportatori ponu affruntà fallimentu; certi speditori ponu affruntà prezzi più alti; altri ponu accoglie l'abbundanza ", predice u rapportu. "Per passà i tempi di prova, tutti i partiti anu da fà investimenti intelligenti in tecnulugia è aduprà tali tecnulugia per approfondisce a cullaburazione".

Dunque, andemu più in profondità in quantu a logistica sta andendu durante u rallentamentu ecunomicu indottu da a pandemia. Videremu quali settori è modi sò stati più affettati è cumu diversi modi è speditori si sò adattati à a più grande crisa di salute in 100 anni - è u centru ecunomicu più forte in a nostra vita.


Tempu di post: May-08-2018
  • Previous:
  • Next: