U revestimentu di a superficia nantu à una viti hè cusì impurtante cum'è u materiale di u tornu stessu. I filamenti di viti sò creati attraversu un prucessu di machinazione di tagliu o di furmazione, è i rivestimenti di a superficia furniscenu una strata impurtante di prutezzione per a viti è i fili.
A tal fine, i viti beneficianu assai di una larga gamma di rivestimenti di superficia ingegneria chì sò adattati per ogni applicazione di viti per furnisce una prutezzione ottima di corrosione è cracking.
In poche parole, i rivestimenti di superficia sò appiicati à i viti per aumentà a resistenza di a superficia è prutegge u vitu da fallimentu prematuru per via di corrosione o cracking.
Allora, chì sò i metudi di trattamentu di viti più cumuni? I seguenti sò i metudi più cumuni di trattamentu di a superficia di viti:
1. Zincatura
U metudu di trattamentu di a superficia più cumuniA vite hè elettro galvanizzante. Ùn hè micca solu prezzu, ma hà ancu una bella apparenza. L'electroplating hè dispunibule in neru è verde militare. Tuttavia, un svantaghju di l'elettrogalvanizazione hè chì a so prestazione anti-corrosione hè generale, è hà a prestazione anti-corrosione più bassa di qualsiasi strata di placcatura (revestimentu). In generale, i viti dopu l'elettrogalvanizazione ponu passà a prova di spruzzo di sali neutrali in 72 ore, è un agentu di sigillatura speciale hè ancu utilizatu, perchè a prova di spruzzo di sali dopu l'elettro galvanizazione pò durà più di 200 ore, ma hè più caru. , custendu 5-8 volte quant'è a galvanizazione generale.
2. Chromium plating
U revestimentu di cromu nantu à i fasteners à viti hè stabile in l'ambiente, ùn cambia micca facilmente u culore o perde u lustro, hà una durezza alta è hè resistente à l'usura. Ancu se u revestimentu di cromu hè comunmente usatu cum'è un revestimentu decorativu nantu à i fasteners, hè raramente utilizatu in l'industrii chì necessitanu una alta resistenza à a corrosione. Perchè i boni fasteners cromati sò caru quant'è l'acciaio inossidabile, si deve esse usatu solu quandu a forza di l'acciaio inox hè insufficiente. Per migliurà a resistenza à a corrosione di u cromu, u ramu è u nichel deve esse placcati prima di u cromu. Ancu s'è u revestimentu di cromu pò resiste à alte temperature di 1200 gradi Fahrenheit (650 gradi Celsius), soffre da u stessu prublema di fragilità di l'idrogenu cum'è galvanizza.
3. Silver è nickel plating nantu à a superficia
Rivestimentu d'argentu per i vitiserve cum'è un lubricante solidu per i fasteners è ancu un mezzu per prevene a corrosione. A causa di a spesa, i viti sò tipicamente micca usati, è in ocasioni i picculi bulloni sò ancu argentati. Ancu s'ellu si appanna in l'aria, l'argentu hè sempre funziunale à 1600 gradi Fahrenheit. Per travaglià in fasteners à alta temperatura è prevene l'ossidazione di i viti, a ghjente impiega a so resistenza à a temperatura alta è e qualità lubrificanti. I fasteners sò tipicamente nichelati in lochi cù alta conduttività è resistenza à a corrosione. Per esempiu, u terminal entrante di a bateria di u veiculu.
4.Trattamentu di a superficia di a viteDacromet
U trattamentu di a superficiaDacromet per vitiùn cuntene micca fragilità di l'idrogenu, è a precarga di torque hè sempre assai bè. Tuttavia, contamina seriamente. Senza piglià in contu i prublemi cù u cromu è a prutezzione di l'ambiente, hè veramente più adattatu per fasteners d'alta resistenza cù forti esigenze anti-corrosione.
5. Fosfatu di a superficia
Ancu s'è a fosforazione hè menu caru di a galvanizazione, offre menu prutezzione contra a corrosione.Fissaggi a vitedeve esse oliu dopu fosfatatu perchè u rendiment di l'oliu hà assai di fà cù a resistenza di corrosione di i fasteners. Applicà l'oliu antirugginu generale dopu a fosfatazione, è a prova di spruzzo di sali duverebbe piglià solu da 10 à 20 ore. U fastener à viti pò piglià 72-96 ore se l'oliu antirust avanzatu hè appiicatu, ma u costu hè 2-3 volte più altu di l'oliu di fosfatazione. Perchè u so torque è a forza di pre-tightening anu una bona prestazione coherente, a maiò parte di i viti industriali sò trattati da fosfatazione + oliu. Hè spessu impiegatu in edifiziu industriale perchè pò suddisfà i bisogni di fissazione previsti durante l'assemblea di pezzi è cumpunenti. In particulare quandu cunnessu certi cumpunenti cruciali, certi viti utilizanu fosfatazione, chì pò ancu impedisce u prublema di fragilità di l'idrogenu. In u risultatu, in u campu industriale, i viti cù un gradu più altu di 10,9 sò tipicamente fosfatati.
Tempu di Postu: Feb-15-2023