Viti per cartongessu
I viti di drywall sò diventati u fastener standard per assicurà i fogli pieni o parziali di drywall à i perni di muru o travi di u tettu. Lunghezza è calibre di viti di drywall, tippi di filu, capi, punti è cumpusizioni à u primu pò parenu incomprensibile. Ma in l'area di migliuramentu di a casa, sta vasta gamma di scelte si riduce à uni pochi di scelte ben definite chì travaglianu in i tipi limitati d'usi scontri da a maiò parte di i pruprietarii. Ancu avè un bonu manicu nantu à e trè caratteristiche principali di i viti di drywall vi aiuterà: lunghezza di viti di drywall, calibre è filu.
Tipi di viti per cartongessu
I dui tipi cumuni di viti di drywall sò i viti di drywall di tipu S è W. I viti di tipu S sò boni per attaccà u muru seccu nantu à u metale. I filamenti di i viti di tippu S sò finiti è anu punti affilati per facilità a penetrazione di a superficia.
Per d 'altra banda, i viti di tipu W sò più longu è più fini. Stu tipu di viti hè pensatu per installà u seccu nantu à u legnu.
I pannelli di drywall di solitu varienu in grossu. I viti di tippu W sò di solitu imbuttati in u legnu à una prufundità di 0,63 inch, mentre chì i viti di tipu S sò guidati à una prufundità di 0,38 inch.
Se ci sò parechje strati di drywall, u vitu deve avè una longa abbastanza per passà almenu 0,5 inch in a seconda capa.
A maiò parte di i guida di stallazione è i risorse identificanu i viti di drywall cum'è Type S è Type W. Ma più spessu, i viti di drywall sò simpricimenti identificati da u tipu di filu chì anu. I viti di drywall anu un filu grossu o fine.
Tempu di post: 14-novembre-2020