Finitura luminosa
I fasteners brillanti ùn anu micca un revestimentu per prutezzione di l'azzaru è sò suscettibili à a corrosione si sò esposti à alta umidità o acqua. Ùn sò micca cunsigliatu per l'usu esternu o in u legnu trattatu, è solu per l'applicazioni interni induve ùn hè micca necessariu prutezzione di corrosione. I fasteners brillanti sò spessu usati per l'applicazioni di framing interiore, trim and finish.
Galvanisé à chaud (HDG)
I fasteners galvanizzati à caldo sò rivestiti cù una strata di zincu per aiutà à prutege l'acciaio da a corrosione. Ancu se i fasteners galvanizzati à caldo si corroderanu cù u tempu mentre u revestimentu si porta, sò generalmente boni per a vita di l'applicazione. I fasteners galvanizzati à caldo sò generalmente usati per l'applicazioni esterne induve u fastener hè espostu à e cundizioni climatichi di ogni ghjornu cum'è a pioggia è a neve. I zoni vicinu à e coste induve u cuntenutu di u salinu in l'acqua di piova hè assai più altu, deve cunsiderà i fasteners d'acciaio inossidabile cum'è u sali accelera u deterioramentu di a galvanizazione è accelerà a corrosione.
Electro galvanisé (EG)
I fasteners Electro Galvanized anu una strata assai fina di zincu chì offre una certa prutezzione di corrosione. Sò generalmente usati in i lochi induve a prutezzione di a corrosione minima hè necessaria, cum'è i bagni, a cucina è l'altri spazii suscettibili à l'acqua o l'umidità. I unghie di tetti sò elettro galvanizzati perchè sò generalmente rimpiazzati prima chì u fastener cumencia à usà è ùn sò micca esposti à e cundizioni climatichi duru si sò stallati bè. I zoni vicinu à e coste induve u cuntenutu di u salinu in l'acqua di piovana hè più altu deve esse cunsideratu un fastener galvanizatu o in acciaio inox.
acciaio inox (SS)
I fasteners in acciaio inox offrenu a megliu prutezzione di corrosione dispunibule. L'azzaru pò ossidarà o arrugginisce cù u tempu, ma ùn perderà mai a so forza da a corrosione. I fasteners in acciaio inossidabile ponu esse aduprati per l'applicazioni esterne o interne è generalmente venenu in acciaio inox 304 o 316.